Zakończono
Pożyczka społecznościowa
Rozwój sieci sklepów prosto z rynku oraz sprzedaży internetowej
0%
- Kwota inwestycji:
- 30000
- Wynagrodzenie
- 24% w skali roku
- Liczba rat
- 12
- Zebrana suma:
- 5000
- Zabezpieczenie
- Oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji Weksel in blanco Weryfikacja BIK/BIG/ZBP
- Rodzaj spłaty
- Raty kapitałowo-odsetkowe
- Krystyna Jarosz
- Opiekun aukcji
Pani Paulina założyła spółkę z o.o. w czerwcu 2020 roku w której jest jedynym właścicielem i prezesem.
Pomysł właścicielki był bardzo prosty: na półkach miały znaleźć się najwyższej jakości produkty z giełdy, lokalnych gospodarstw, bądź małych przedsiębiorstw. Półki i lodówki sklepu wypełniają chociażby sery z Podlasia produkowane na naturalnym, krowim mleku, swojskie wędliny z rodzinnej wędzarni, naturalne miody, wyjątkowy kozi oraz krowi nabiał, ekologiczne zioła oraz pyszne pierogi.
Firma bazuje na stałych, sprawdzonych dostawcach i stałych klientach.
Pierwszy punkt został otwarty na warszawskim Tarchominie. Sklep generuje stały, codzienny przychód.
Dodatkowo firma realizuje wygodne dostawy do domu.
Firma zajmuje się również produkcją okazjonalnych boxów - głównie w okresie świątecznym.
W grudniu 2020 firma sprzedała 6000 paczek świątecznych ze swoimi produktami. Odbiorcami były takie firmy jak Polpharma, Totalizator Sportowy, Innogy czy FujiFilm.
Paczek byłoby sprzedanych znacznie więcej ale firma nie miała już mocy przerobowych i już na początku grudnia musiała zamknąć możliwość przyjmowania zamówień.
W tym roku są plany są, aby zrobić ok. 20 000 paczek na święta.
Cała działaność firmy wymagała wielu inwestycji, jak samochody dostawcze, wyposażenie sklepu, efektywny marketing w sieci.
Za wszystko Pani Paulina wykładała środki z własnej kieszeni lub bieżącego zarobku kierując się tym, że szybka inwestycja pozwoli na szybszy z niej zwrot.
Przez pierwsze pół roku firma osiągnęła obroty w wysokości prawie 800 000 PLN, z małą stratą.
W tym roku obroty firmy nie spadają.
Tydzień temu firma otworzyła kolejny, dużo większy punkt na Warszawskich Ursynowie.
Właścicielka chce wykorzystać dobrą passę i jak najlepiej wypromować i zatowarować nowy punkt jednak z uwagi na jego wielkość nie ma już możliwości, by po raz kolejny zrobić to z własnej kieszeni.
Co więcej w planach jest otwarcie kolejnych punktów i mocna reklama sprzedaży internetowej, która jest w tym momencie największą przyszłością.
Dodatkowo - Pani Paulina nadal rozwija ofertę B2B : dostawy warzyw i owoców do gastronomii, owocowe kosze prezentowe, dostawy owoców do firm, zdrowe cateringi, itp.
Niewątpliwie ogromnym atutem jest to, że Pani Paulina z zawodu jest marketingowcem co ogromnie pomaga jej w promocji projektu.
Firma ma świetne opinie w sieci (nie są one opłacone)
Komentarze można znaleźć chociażby tutaj:
https://www.facebook.com/prostozrynkuodkryta
W sieci są również artykuły o firmie:
Pomysł właścicielki był bardzo prosty: na półkach miały znaleźć się najwyższej jakości produkty z giełdy, lokalnych gospodarstw, bądź małych przedsiębiorstw. Półki i lodówki sklepu wypełniają chociażby sery z Podlasia produkowane na naturalnym, krowim mleku, swojskie wędliny z rodzinnej wędzarni, naturalne miody, wyjątkowy kozi oraz krowi nabiał, ekologiczne zioła oraz pyszne pierogi.
Firma bazuje na stałych, sprawdzonych dostawcach i stałych klientach.
Pierwszy punkt został otwarty na warszawskim Tarchominie. Sklep generuje stały, codzienny przychód.
Dodatkowo firma realizuje wygodne dostawy do domu.
Firma zajmuje się również produkcją okazjonalnych boxów - głównie w okresie świątecznym.
W grudniu 2020 firma sprzedała 6000 paczek świątecznych ze swoimi produktami. Odbiorcami były takie firmy jak Polpharma, Totalizator Sportowy, Innogy czy FujiFilm.
Paczek byłoby sprzedanych znacznie więcej ale firma nie miała już mocy przerobowych i już na początku grudnia musiała zamknąć możliwość przyjmowania zamówień.
W tym roku są plany są, aby zrobić ok. 20 000 paczek na święta.
Cała działaność firmy wymagała wielu inwestycji, jak samochody dostawcze, wyposażenie sklepu, efektywny marketing w sieci.
Za wszystko Pani Paulina wykładała środki z własnej kieszeni lub bieżącego zarobku kierując się tym, że szybka inwestycja pozwoli na szybszy z niej zwrot.
Przez pierwsze pół roku firma osiągnęła obroty w wysokości prawie 800 000 PLN, z małą stratą.
W tym roku obroty firmy nie spadają.
Tydzień temu firma otworzyła kolejny, dużo większy punkt na Warszawskich Ursynowie.
Właścicielka chce wykorzystać dobrą passę i jak najlepiej wypromować i zatowarować nowy punkt jednak z uwagi na jego wielkość nie ma już możliwości, by po raz kolejny zrobić to z własnej kieszeni.
Co więcej w planach jest otwarcie kolejnych punktów i mocna reklama sprzedaży internetowej, która jest w tym momencie największą przyszłością.
Dodatkowo - Pani Paulina nadal rozwija ofertę B2B : dostawy warzyw i owoców do gastronomii, owocowe kosze prezentowe, dostawy owoców do firm, zdrowe cateringi, itp.
Niewątpliwie ogromnym atutem jest to, że Pani Paulina z zawodu jest marketingowcem co ogromnie pomaga jej w promocji projektu.
Firma ma świetne opinie w sieci (nie są one opłacone)
Komentarze można znaleźć chociażby tutaj:
https://www.facebook.com/prostozrynkuodkryta
W sieci są również artykuły o firmie:
https://tustolica.pl/prosto-z-rynku-na-bialoleke-niewielki-sklep-podbija-nowodwory_83156
Cel Pożyczki
Pożyczka będzie przeznaczona na wyposażenie nowego sklepu oraz rozwój kolejnych punktów.Wyniki Finansowe Firmy
od czerwca 2020:Przychody 761 000 PLN
Strata 46 000 PLN
1-3 2021
Przychody 225 000 PLN
Strata 56 000 PLN
Zabezpieczenie pożyczki
weksel in blancooświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji
weryfikacja BIK, BIG ZBP
Galeria zdjęć
Złożone oferty
Kwota | Wynagrodzenie | Inwestor | Data | |
---|---|---|---|---|
5 000,00 zł | 24 % | ikar | 2021.05.27 |
Aby uzyskać dostęp do danych pożyczkobiorcy należy się zalogować.
Zaloguj się
Dokumenty
Aby uzyskać dostęp do dokumentów należy się zalogować.
Zaloguj się
Nikt nie zadał jeszcze pytania.
Aby zadać pytanie należy się zalogować.
Zaloguj się